БІЗНЕС ТРЕНІНГ
«Профілактика та керування конфліктом»
Конфлікти є невід’ємною частиною спілкування, робочих відносин та особистих стосунків. Через спотворене розуміння конфліктів, переважна більшість людей не розуміють різниці між конфліктом та сваркою. Між тим, конфлікт є таким же інструментом досягнення мети, як і будь-які інші. По суті він є засобом пошуку оптимального рішення.
Тренінг направлений на зміну ситуації в колективі, використання розв’язання конфліктів як робочого інструментом, а також створення в організації культури коректного поводження у конфліктних ситуаціях. Можливо доповнити тренінг додатковим модулем зі Стрес-менеджменту та Зворотнього зв’язку.
Мета тренінгу:
Навчити учасників розрізняти види та тригери конфліктів, його динаміку; вивчити методи попередження конфлікту на різних фазах; напрацювати методи виходу з конфліктних ситуацій та переводу конфлікту в конструктивний пошук рішення
Задачі тренінгу:
• Познайомитись з визначенням, фазами, тригерами, підгрунтям, структурою та властивостями конфлікту
• Познайомитись та навчитись використовувати різні інструменти та алгоритми:
- Емоційні інструменти
- Стратегії конфлікту
- Самоаналіз в конфлікті
- Комунікативні інструменти
- Поведінка в конфлікті різних психотипів
- Зворотній зв’язок як метод попередження конфліктів
• Вивчити на навчитись використовувати різні типи поведінки керівника у конфлікті
Тривалість проведення тренінгу: 4-8 годин в залежності від обговореної задачі та додаткових модулей
1. Індивідуальні рішення. Ми адаптуємо програми тренінгів під завдання замовника, рівень знань та навичок учасників тренінгу, корпоративну культуру та стандарти компанії шляхом проведення передтренінгової діагностики.
2. Орієнтація на результат. Ми беремося за вирішення лише тих завдань, в яких маємо експертну позицію, і можемо бути корисними для клієнта.
3. Практична спрямованість тренінгів. Наші тренінги побудовані на такому співвідношенні теорії та практичних вправ, що дає найкращий результат для засвоєння. Співвідношення теорії та практики – 30% на 70%. Кейси та практичні завдання ґрунтуються на реальних ситуаціях.
4. Викладання складних понять доступною мовою. Ми вміємо говорити про складне просто і доступно, зрозумілою для людей мовою. Широко використовуємо геймофікацію для подання інформації та відпрацьовуємо практичні елементи через бізнес ігри.
5. Апробовані інструменти та методики. Після закінчення тренінгу, учасники отримують набір прикладних інструментів, які апробовані та можуть бути реально застосовані в робочих умовах.
6. Спільний пошук нових рішень. Під час тренінгів ми не лише даємо прикладні інструменти, ми залучаємо учасників до пошуку нових оригінальних рішень.
7. Мотивуючі та спонукаючі до дії тренінги. Ми вважаємо, що замало "дати працівнику вудку", треба навчити «ловити рибу»!