БІЗНЕС ТРЕНІНГ
«Прокрастинація та інші види самосаботажу»
Гормональна система людини на основі природних даних та багатьох інших факторів формує систему мотиваторів, демотиваторів та звичок. Як наслідок створюється система шаблонів поведінки, мета якої максимально виключити вихід із зони комфорту. Тобто формується звичка самосаботажу. Різні форми самосаботажу вимагають різних підходів до вибору мотивації та боротьби з прокрастинацією. Тренінг направлений на виявлення шаблонів поведінки, які знижують продуктивність та формування навичок по їх усуненню.
Мета тренінгу:
Познайомити учасників з різними формами самосаботажу та механізмами формування шкідливих звичок, навчитись відстежувати деструктивні шаблони поведінки та оволодіти інструментами, які підвищують продуктивність.
Задачі тренінгу
• Познайомитись з факторами утворення звичок, включаючи лінь, прокрастинацію та інші
• Навчитися розрізняти різні види самосаботажу
• Опанувати алгоритми роботи з прокрастинацією та конкретними інструментами
• Навчитись базовим навичкам тайм-менеджменту
Тривалість проведення тренінгу: 6 годин.
1. Індивідуальні рішення. Ми адаптуємо програми тренінгів під завдання замовника, рівень знань та навичок учасників тренінгу, корпоративну культуру та стандарти компанії шляхом проведення передтренінгової діагностики.
2. Орієнтація на результат. Ми беремося за вирішення лише тих завдань, в яких маємо експертну позицію, і можемо бути корисними для клієнта.
3. Практична спрямованість тренінгів. Наші тренінги побудовані на такому співвідношенні теорії та практичних вправ, що дає найкращий результат для засвоєння. Співвідношення теорії та практики – 30% на 70%. Кейси та практичні завдання ґрунтуються на реальних ситуаціях.
4. Викладання складних понять доступною мовою. Ми вміємо говорити про складне просто і доступно, зрозумілою для людей мовою. Широко використовуємо геймофікацію для подання інформації та відпрацьовуємо практичні елементи через бізнес ігри.
5. Апробовані інструменти та методики. Після закінчення тренінгу, учасники отримують набір прикладних інструментів, які апробовані та можуть бути реально застосовані в робочих умовах.
6. Спільний пошук нових рішень. Під час тренінгів ми не лише даємо прикладні інструменти, ми залучаємо учасників до пошуку нових оригінальних рішень.
7. Мотивуючі та спонукаючі до дії тренінги. Ми вважаємо, що замало "дати працівнику вудку", треба навчити «ловити рибу»!